5 Şubat 2012 Pazar

Almanya'da Okul Öncesi Eğitim-2

DİL EĞİTİMİ
Bazı okullara dil eğitimi için haftada bir pedagog gelmektedir.
Dil eğitimi gruplar halinde uygulanmaktadır.


FARKLI KÜLTÜRLER
Almanya’ da pek çok farklı ülke ve kültürden insan yaşamaktadır. Bu sebepten anaokullarında hemen hemen bütün ülkelerin bayraklarının olduğu gözlenmiştir. Öğretmenler de farklı kültürlere ait özelliklerin üzerinde durmaktadır.


Türkiye de öğrenciler ana sınıfından sonra ilkokula başlamakta; Almanya’da ise 3-6 yaş okul öncesi eğitimini almış çocuklar aldıkları eğitim sonucunda yapılan değerlendirmede yetersiz görüldükleri zaman ilköğretim bünyesindeki hazırlık sınıflarında yeniden bir yıllık eğitime tabi tutulmaktadırlar. Bu eğitim sonucunda birinci sınıfa başlamaktadırlar.

GEZİLER
Almanya’da okul öncesi eğitimde mevsim şartları elverdiği ölçüde piknik, çevre gezisi, hayvanat bahçesi gezisi gibi okul dışı faaliyetler bulunmaktadır.

2 yorum:

  1. Merhaba ben de okulöncesi öğretmeniyim.Paylaşımınızı çok beğendim,22 yıllık öğretmenim ,5 yıldır devletteyim.bu tarz paylaşımlarınızı takip etmek isterim

    YanıtlaSil
  2. paylaşımları beğenmenize sevindim. en kısa zamanda yenilerini eklicem.

    YanıtlaSil